8 Eylül 2014 Pazartesi

vakum bell ve kunduracı göğsü

Eğer göğsünüzde pectus excavatum (kunduracı göğsü ya da göğüs çöküklüğü) denilen deforme varsa ilk akla gelen ya da doktora gittiğinizde ilk söylenen tedavi şekli cerrahi olabiliyor. Ancak ameliyatın avantaj ve dezavantajlarını karşılaştırdığınızda ameliyat olmaktan çekineceksiniz, korkacaksınız ya da acıya dayanmanın çok zor olduğunu düşüneceksiniz. Sonrasında farklı yöntemler araştıracaksınız ve karşınıza vakum bell (vacum bell) denilen alet çıkacaktır. Bu aleti kullanmak için doktor kontrolü şarttır. Aksi takdirde boşa kürek çekebilirsiniz ya da kendinize zarar verebilirsiniz. Fiyatını öğrendiğinizde eminim ki bu aleti “Kendim yapabilir miyim?” diye düşüneceksiniz. Ancak hem boşuna vakit harcayacaksınız, hem de Allah korusun derinize zarar verebilecek bir alet tasarlayabilirsiniz. Bunların hepsi benim başıma da geldi. Bu aleti sonunda 3000 TL vererek aldım. İtiraf ediyorum, o giden paraya içim cız etti. Bundan sonra izlenimleri sizinle paylaşmayı düşünüyorum inşallah.
Vakum Bell’in avantajları: 1. Fazla ağrı çekmezsiniz. 2. İki ay içinde bile gözle görülebilir bir değişiklik olur. 3. Takılı iken her hareketi yapabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Blog Archive